Pagini

duminică, 13 ianuarie 2013

Sms-uri scurte de Ziua Indragostitilor

 Sms-uri scurte de Ziua Indragostitilor


- A te indragosti este atunci cand ea adoarme in bratele tale si se trezeste in visele tale!

- Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!


- Daca cineva iti spune ‘te iubesc’, tu sa-i spui ca minte caci iubirea nu se spune ci se simte .

- Iubirea e un cantec ce toti il canta des, dar nu la toti el are acelasi inteles.

- De ploaie te poti ascunde dar de dragoste n-ai unde, caci oriunde te-ai ascunde ea la inima patrunde .

- Ar fi pustie lumea fara tine si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fii cu mine ,mereu in brate sa te tin.De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace, legati pe viata vreau sa fim mereu, caci fara tine spune-mi ce s-ar face in ceas de seara, singur, trupul meu.

- A iubi inseamna a suferi, dar cum tot mai multi fug de suferinta, tot mai putini stiu sa iubeasca.

- Tu ma faci sa simt ca traiesc, tu ma faci sa-mi exprim iubirea iar pe tine cand te-am vazut prima oara mi-ai incalzit inima .

- Cineva mi-a spus ca ziua are 24 ore,ca o ora are 60 min.ca un minut are 60 sec,dar nimeni nu mi-a spus ca o secunda fara tine e o eternitate .

- Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singura,adu-ti aminte ca cineva,undeva,se gandeste la tine!

-  A iubi o ora e ceva animalic,o zi e ceva omenesc,o viata intreaga e ceva ingeresc,dar a iubi toata viata o singura fiinta e divin!

- Dragostea e lucrul acela intangibil care ne face multumiti cu ceea ce avem si nemultumiti de ceea ce suntem.

- Inima unui indragostit e ca o usa, se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.

- A iubi inseamna a darui mereu,pana ce simti ca te stingi.Si totusi,daruind iubire,nu te mistui,ci…traiesti!

- “Dragostea este oarba si iubitii nu pot sa vada micile nebunii pe care le fac” – W.Shakespeare

-  Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta…

- Dragostea este tot ce avem,este singura modalitate in care ne putem ajuta unul pe celalalt.

- Iubirea conduce regii, campul,pamantul, oamenii de pe el si sfintii de deasupra…Pt ca dragostea este Rai,iar Raiul este dragoste! citeste mai departe  Mesaje scurte de Iubire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu